Aayseee Kızlar merhaba folik asit kullanıyormusunuz. Ben cok kararsız kaldım etrafımda zararlı olduğunu söyleyenler var ama doktorlar kesın öneriyor sizler ne durumdasınız kulanıyormusunuz
Ebruuuusalman Aayseee zararli oldugunu ikk defa duydum hatta kiminde kullanmayinca zarari olabiliomus ben 12 haftaya kdr kullandim
Kubra_salar Aayseee canım doktor dan daha iyi bilmiyor kimse hamilelikten 3 ay önce ce gebeliğin 3 ayı kullanılıyor bebeğin gelişimi vs için
Gokce_06 Aayseee folik asit normal de 3 ay kulanılıyo ben kullandım ve hala bitmediği içn doktoruma sordum oda pakitim bitene kadar kullanmam gerektiğini bittikten sonra birdaha almama gerek kalmadığnı söyledi ve her iki hamileliğğimdede kullndım bi zararını görmedim
1999luanne Aayseee zararlı olduğunu ilk duydum gebe kalmadan önce bile kullanılması gereken bişey diye biliyorum ne kadar zararlı olabilir bebek gelişimi için oneriyolar ztnn kullanmamazlik yapmayın bence
glsmwm_ 12haftaya kadar onu kesinlikle kullanmanız gerekiyor sağlıklı bir gebelik için. Bebeğiniz için önemli bir ilaç. Aksatmayın 🦋
Teusa Ben metilfolat kullandım. Gebelikten 3 ay önce, 12.haftaya kadar. Sentetik folik asit değil de. Aktif formu oluyor folik asitin. Bir sorun da yaşamadık şükür bebeğimin gelisiminde
Aayseee ayseenur bunu doktorum önermeden de kullanabılırım dimi bir sakıncası olmaz bende sentetık olan folık asıt kullanmak ıstemıyorum çünkü
moom222 Aayseee folidece 400 mg kullanıyorum doktorum 12 inci haftaya kadar kullanacaksın dedi hatta gebe kalmadan önce başladık biz
tugbakya Zararı olur mu hiç. Kullanmamanız bebeğe zararlı asıl. Ben 16. Haftamdayim re genesis kullanıyorum hala. Gebelik sonuna kadar devam edeceksin dedi hatta doktorum. İceriginde folik asit mineraller omega-3 ve vitaminler mevcut.
Sultangungor Ben vifolic kullanıyorum 1 hafta sonra bitiyor tekrar da almayı düşünüyorum 7 haftalığız şuan
Azra_Mom Aayseee ilk 3 ay doktorların hepsi öneriyor canım ilk defa duydum zarar meselesini zararlı olsa vermezler ki normal ilaçlar hep yasak çünkü bunu bebeğin beyin gelişimi için veriyorlar ilk aylar çok hızlı gelişim oluyor ve biz yeterli folikasiti yiyeceklerden karşılayamıyoruz bu uzun araştırmalar sonucu anlaşılan bir durum eskiden bilinmiyordu ama artık biliyor bebek için kullanmamız şart iyi araştır bence
Aayseee Yok yok kararımı verdım zaten kızlar kullanıcam ama sentetık olanı degıl de daha cok böyle doğal ve helal sertıfıkalı olanını kullanmak ıstıyorum Burdakı kızlarda sağolsunlar cok yardımcı oldular teşekkür ederim hepınıze