Kızlar çok canım skıldı. Bebeğim 7aylık bende 5 haftalık hamileyim . Sezeryan doğum yapmıştım. Tedirgindim sezeryan doğum olduğundan erken hamile kalarak😔 doktorda riskleri çok dedi, bebek daha kese canlanmamış isterseniz aldıralım dedi.
7aylık bebeğimi de sütten hemen kesmemi istedi.
Oysa emzirmek istiyordum