zeynnn5441 Merhaba arkadaşlar 2.5 saat omce ecopirin içtim birZ rahatsız olduğum icin az bisey istifrar ettim ecopirin acaba kana karismismidir oda mi çıkmıştır yoksa
Minnakkurabiyeveannesi27 zeynnn5441 kuzum korkma bende bundan 1 ay önce içtim içtiğim an istifra ettim çok şükür bir sorun olmadı ya i sıkıntı olachini sanmıyorum