Çok şükür banada burda doğum hikayemi yazmak nasip oldu arkadaşlar 38+6 da hafif adet ağrısıyla sabah uyandım eşim işteydi onu çağırdım zaten o gün kontrolümde vardı neyse gittik hastaneye muayene ettiler alttan 3 cm açıklık var dediler zaten 1 hafta öncesinden nişanım gelmişti 2 cm açıklığım vardı doktor boynunda kordon görüyorum ama normal doğuma engel değil dediler istiyorsan yatış verelim kendi sancının gelmesini bekleyelim duruma göre hemen sezaryana çeviririz dedi bende tamam dedim 11:30 da servise yatışım yapıldı hafif hafif adet ağrısı gelmeye devam etti her ağrı geldiğinde tuvalete oturur gibi oturdum ve koridorda yürüdüm sürekli akşam üstü nts ye bağladılar sancım sıklaşmıştı ve ağrı çoğalmaya başlamıştı hemşire nts kağıdını doktoruma gösterdi ve beni hemen doğumhane ye götürdüler yürüyerek doğumhaneye gittim üstümde tişörtüm vardı onu bile çıkarmaya fırsat olmadı çatalda baktılar yedi sekiz santim açıklık var bebek geliyor kafasını hissediyorum kıyafetleri hazırmı diye soruyorlar hemen eşime haber edip kıyafetleri aldılar sonra bana sancı geldikçe ıkın demeye başladılar doktorum yetişe bildi son dakikada bi kaç ıkınmayla kızımı kucağıma aldım çok şükür arkadaşlar gerçekten gözünüzde korkutmayın negatif hikayeleri dinlemeyin Allah yardımcınız oluyor gerçekten o sıra bol bol ayetel kürsi felak nas okuyun kucağınıza aldığınızda hiç bi ağrı kalmıyor şimdi yanımda uyuyor prensesim 12 günlük olduk şükür hakkınızı helal edin uzun oldu biraz sormak istedikleriniz varsa sorabilirsiniz bebekten fırsat buldukça dönerim 🥰♥️