Kızlar 2.ciye hamileyim, yarım saat önce son iki basamakta ayağım kaydı ve şu an ayağımın üstüne basamıyorum kırılmış gibi hissediyorum. Acile gidicem ama film çekmeden teşhis koyarlar mı?? Yada film çekmeden direk alçıya mı alırlar?? Var mı başına gelen hamilelikte böyle kırık durumları