Ozgrrr Kızlar ilk kızım 40+5 de geldi bu bebeğimde kız bebeği erken gibi gelir acaba bilmedim normal dogum yapacam İnş. 18 İ gibi Bekliyor en son kontrolde sancının gelmesini bekliyorz dddi suni sancı vermeyecwm dedi.