iremss _hamisanne benm oluyodu 9 ay boyunca son ayda da oldı tansiyon takibi yapn bnm en son tansiyonumu yükseltck derecede ağrımışto
Aylin_16 _hamisanne yetersiz su tüketimi-uzun süre açlık-uykuyu alamamak-yüksek tansiyon bunlar sebepler olabilir
_hamisanne Aylin_16 uyku yok malesef hiç yok hiç çok yoruldum artık sürekli ağlıyorum gerçekten çok yoruldum
Aylin_16 _hamisanne ben de öyleyim canım benim de başımda göz arkalarımda ağrı var uykusuzluktan benim bir de birwz acıkayım başıma vuruyor
ipekveatlas _hamisanne kendimden biliyorum cünkü siddetli bas ağrım icin hastaneye gittiğimde tansiyonum 14/9 cıktı hic güzel bi değer değil dediler sonra tansiyon takibine devam ettim tuzu kestim sükür daha iyi
ipekveatlas _hamisanne canım şöyle söylüyim bana 13/9 sınır dediler. kendin evde ölçemiceğin için düşüp çıktığını da anlayamazsın. doktoruna mesaj at bi ileriki haftalarda görülüyo yüksek tansiyon kontrol altına alınmalı