Sevcan_altunkaya Kızlar dogumuma 13 gün kaldı her tuvalete cikisimda iç çamaşırımin ıslak olduğunu görüyorum şu gibi düşünün açana suyum geliyor olabilir mi yada açılma mi oluyorki acaba
Helinkeskin Sevcan_altunkaya kız ben 34 haftalığım kilodum çok ıslanıyor su gelmesi öyle birşey değil suyun gelmesini anlarsın zaten sıvı akıntı gibi şeylerde geliyor
Sblatc Sevcan_altunkaya bazılarında akıntı artıyo son zamanlar ama su da gelebilir en iyisi doktora gitmek
Bhr-1 Sevcan_altunkaya bende de oyleydi ama normalmis su gelmesi cisini tutamiyormus gibi durduramadigin bi akinti oluyormus. Panik yapma doktoruna sor bence.
Aslylmz Az az suyun geliyor olabilir kontrole gitmekte fayda var bazen böyle az az geldiğinde farkedilmeyip cocugun suyu azalmıs oluyor
Sevcan_altunkaya Aslylmz haklisin aslında sürekli doktora gitmek gerekiyor ama işte gidemiyor insan cuma günü gideceğim inşallah
YarenYsrc Benimde doğumuma 4 günüm var dünden beri bende pedimde çok hafif ıslaklık görüyorum bende anlamadım 🤷🏼♀️ Sizinki çok mu ıslak oluyor yoksa az mı ?
Sevcan_altunkaya Sblatc bunu nasıl anlayacağız acaba ya hep ıslak oluyo bazen diyorum acaba farkında olmadan idrar mi kaciyorum diye ama o da koku yapar
Aslylmz Sevcan_altunkaya siz mutlaka gidemesenizde bir doktorunuza danısıp ona göre gitmeniz gerekiyorsa öne cekin
Sblatc Sevcan_altunkaya bildiğim kadarıyla su geldiğinde tutamıyosun ve çok geliyo kokusuz oluyo. Ama sızma şeklinde gelirse bilemem. Eczanelerde ped oluyo onlardan alıp deneyin
2kizanasi Eczaneden turnusol kağıdı gibi günlük pedler satılıyor eğer gelen akıntı suyunuz ise renk değiştiriyor onu bi sorun. Doktor kontrolünde de söylersiniz. Suyunuzun geldiğini mutlaka anlarsınız tutamazsanız sudur
Fadime2 Benımde suyum geldi hastanedeyim şuan 36+3üz tutamıyorsanız suyunuz geliyordur benım hala geliyor 🙏
Sevcan_altunkaya Fadime2 masallah çok sevindim hastaneye geldim bende 1 cm açılma var dediler ntsde agri çıktı ama eve gönderiyorlar galiba
Fadime2 Sevcan_altunkaya benımde 1 cm vardı suyum gelmişti sonra açılma ilerledi ve doğurdum cok şükür 🙏