Yengecc33 bende 6 senedir sigara içen biriyimdir keyifle ve zevkle içerdim yani . Hamile olduğumu öğrenir öğrenmez çöpe attım bir daha ne ağzıma sürdüm ne yanımda icilmesine izin verdim ,ben kendime zarar veriyorum ama ona zarar vermeye hakkım yok hiçte zorlanmadım çünkü tamamen psikolojik bir durum evet ara sıra canım istedi çay kahve sonrası oluyodu özellikle çayı kahveyi tetikliyecek herşeyi bıraktım onun yerine kuruyemis meyve falan yiyorum . Bebeğimiz bize Allah’ın bir emaneti en iyi şekilde dünyaya getirip bakmakla yükümlüyüz . Emin ol çok sevindim inşallah geri başlamazsın .