prensveprensesannesii Merhaba kızlar bir oğlum var ismi Halil Efe birde kızım olacak bir türlü isim seçemiyoruz oğluma uyumlumu olsun tek isim mi olsun çok kararsız kaldım sizlerinde fikrini almak istiyorum
Helinkeskin Keske oğlınada tek isim koysaydın ama kesinlikle Nil defne diyorum gerçekten hem güzel hem uyumlu
prensveprensesannesii Helinkeskin Halil koyacaktık tek biraz kaba mı olur dedik birde soyismimiz Alp olunca Efe uyumlu olur diye HalilEfe Alp oldu