Boncugummmm Merba kzlar kan sulandrcı igne ve bagışıklık baskılaycı ilaç kullanyorum bunlar raporlu dün görümcem eczacı raporu bityor demiş. Bnde enabzdan baktm bitiş tarihi28. 07.2022 yazyor bn btip btmedgni eczaneden mi ögrenirim.sziler nasl takip edyorsunuz
SayeMom Boncugummmm bitiyosa kaç kutu gerekliyse al yine bende oksapar kullanıyorum rapor bitmiyordu ama 20 kutu daha aldım
Boncugummmm Sumiire e nabza baktm kuzum eczacı bitiyor bu ay demiş anlam veremedim durumdan dolayı gidip soramıyorumda
Sumiire Aysckzgnc 3 ay oldu kollarım artık çürüdü desem yeridir acıtıyo ama sen acıya alışıyosun çok tepki veremiyosun
SayeMom Aysckzgnc hayır canım acıtmıyor morlukta cok olmuyor nokta gibi oluyo yarına geçiyor eşimin eli hafif ben cok yavas yaptırıyorum içinden saniye saydırtıyorum bitiyo anlamıyorum bile