FSultan Dünden beri şiddetli bel agrısı çekiyorum gece zor uyudum bilgisi olan lütfen yardımcı olabilirmi ??
bebisimbenmmm FSultan valla canim ben 30. haftadan beri belimin sag tarafinda ağrısı hic geçmedi ne oturabiliyorum ne kalkabiliyorum.. doktorum da normal dedi magnezyum başladı yeniden. 34 oldum hala devam ediyor allah yardim eder insallah 🙏
Mesude112 FSultan bence bi doktora gidin acba düzensiz bi ağrı sancı yalancı sancılar mı dye düşündüm ama sizin baya ağrınız var
Betus93 FSultan bendede siddetli agri basladi ama solda daha cok oldu. Erken dogum riskim var ve bobregimde tas cikti. Bir haftadir cekiyorum
Gulnar94 Benimde oluyor adet agrisi ama belimd vurmuyor belim yorulurken agri yapiyor bir uzan istirahet et gecmezse doktora git canin
FSultan Gulnar94 ben doktora bugün gittim nst ye bagladılar bi sıkıntı yok denildi kendini yorma bol bol dinlen dediler normalmiş
Gulnar94 FSultan korkma oluyor oyle can taniwyoruz sonucta canim olucak bel sirt agrisi kasik agrisi bebek hizla buyuyor
Esesli FSultan bende de var ya. 2-3 haftador falan ama özellikle 2 gündür daha bi fena. Sanki birden bi ağırlık oturuyor belime bi yanma oluyur adım atamıyorum o an. Bel kemiğim kırılıyor sanki. Hatta bazen idrarımı yaparken de oluyo aynısı
FSultan Esesli aynısı bende de oluyor idrar yaparkende karın altıma agrı giriyor ama herhangi bir sıkıntı görünmüyor dedi doktorum idrar testi yaptıracagım ona bakılacak
Yas35 FSultan bu ağrılar yorulunca ve ayakta fazla kalınca ne yazıkk ki oluyor. Ben de 34+5 im benim de her gün farklı ağrılar eklenerek ağrılarım artıyor
FSultan Yas35 dün bende ayakta fazla kaldım o yüzden sanırım agrılarım oluştu Rabbim hepimize şifa versin inşAllah 🙏🏻🙏🏻