FusunF Sevgiyldz06 yanı isteğe bağlı olsa da paketin içinde öyleyse onu öğrenmek istedim daha doğrusu doktorum öneriyor sezaryenı 😂
belis_4 FusunF İpk gebeligimde de de aynı doktordu. Normal olsun diye çok dil döktü istemedim.bi kez nolduysa ikinci gebelikte muhabbet ederken öyle dedi ameliyathanede 🤭😂
FusunF belis_4 tabi sen nasıl istersen öyle olmalı Doğum bende normalden korkuyorum yaşamadım ama bilmiyorum ilk benimki de 😂
belis_4 FusunF Belden oluyo oda. Ben iki epidural anastezi oldum aynı Dr aynı haStahanede. Bel ağrım baş ağrım olmadı. Çabuk ayaklandim hiç yatağa girmedim. Süreç kolay geçti doktorum epidurale bağlar hep bu rahatlığı
FusunF Elfvli Benimde paketimin içinde var ama acaba dedim paketin içindeki zorunlu sezaryen mi ama öyle değilmiş sanırım 😊