Arkadaşlar öncelikle merhaba , bir kızcem olacak 27 haftalığız suan artık ismi belli oldun istiyorum kendi ismim yadigar eşimle çocukluk hayalimiz yade idi ama bencilce olur diye emin değilim Melinda da hoşuma gidiyor ama bilemiyorum bit de sizlerden tavsiye almak istedim degisik isimlere açığım lütfen tavsiyelerinizi bekliyorum 🙏🏻