Mervedefne33 Genel olarak Kaynanaların ömürlük görevi bu bişey bulupta söyleyebilmek…Çocuk sizin çocuğunuz erkek bile olsa sadece babaanne o bu denli kendi erkek çocuk isteğini gidermek istiyosa kendisi için başka erkek çocuklar yapsaydı..Nefret ediyorum herşeye müdahil olan kayınvalide modellerinden…ama bunlar bile bir yandan iyi benimki asla bebekle ilgilenmez…ki çocuğum olmadan önceden daha çok yeni evli iken sizin niye çocuğunuz olmuyo,olmuyo mu lafı atıp insanı kusurlusunuza iten bir kadın..kısa sürede hamile kaldım aslaa sormaz ilgilenmez..Bir parça bişey almaz,üstüne aldigmiz kıyafetlere kötüler laf atar..aslaaa dikkate almayın sizde..Çocuğu olsunn diye yıllarca çabalayan insanlar var o müjdeyi deli gibi bekleyen insanlar var(Rabbim onlarada nasip etsin inşallah)karninisdaki meleği,mucizeyi cinsiyet konularına alet etmeyin ve konuşmasında asla izin vermeyin bence….