Gozde0010 _y0 valla 10 gun falan eger bska cocugunuz varsa bilirsiniz sanki bebek acikir sut ister gibi
nazlikilic Senaaksac annesinin_beybisi Ozgamzeoz pijamaboregi Senaaksac __imtisall Peki sizce aniden yüzde sivilce oluşması ve ani iştah artması da gebelik belirtisi mi ?
ada58 nazlikilic benim yüzümde 2 tane kocaman sivilce çıkmıştı, beta hcg nin artmaya başladığı gün hiç sivilcem çıkmaz normalde
annesinin_beybisi nazlikilic bence hayır yüzde sivilce adet öncesi adet öncesi çıkar iştah artması da olmadi
gulnurkrms Ozgamzeoz valaha hiç bir belirtim olmadı diyebilirim hatta sürekli adet olaackmisim gibi ağrılarım oldu hergun aha kesin adet oldum diye tuvalete gttim hatta ama adet olmadım 15 gün geçince test yaptım 8.haftadan sonra bulantılar vs.basladi
nazlikilic annesinin_beybisi ama daha önce hiç sivilce çıkmadı adet öncesi, o biraz farklı geldi.Belki bundan sonrasında her adet öncesi çılacaktır bilemiyorum :))