Duygu0621 Bu hastanede sezaryen olan arkadaşlar var mı acaba , ameliyata eşlerde girebiliyor mu ? Birde ücret nedir
Ulaseyran Eymirinannesi ben 2016 da doğum yaptım. Muayenede eşim benimle içeriye girebiliyordu. Ama doğumda almıyorlar
Duygu0621 Eymirinannesi muayeneye çok fazla kişi olduğu zaman eşleri almıyolar , ama yoğun olmadıklarında eşim giriyor
Duygu0621 Eymirinannesi siz isteyerek mi sezaryen oldunuz yoksa doktorunuz muayene ettikten sonra mı öyle gerektiğini söyledi
Eymirinannesi Ulaseyran büyük ihtimalle o civarda .ikinci sezeryan daha ucuz ilkine göre. Ömer hoca dışında diğer drlar indirim yapıyor fiyatta
Sakinem212 Ulaseyran bende Ömer hocaya gidiyoeum fiyatları baya artıemışlar normal doğum bile 1000 TL yapmışlar ben 3 hafta önce bile sordum 500 dü yılbaşından sonra zam yapmışlar sezaryen 2500 olur sanırım ben zorunlu sezaryen olacağım ne kadar isteyecek bilmiyorum.
Eymirinannesi Ulaseyran Ömer hocada bir sezeryan doğum iki kürtaj olmuştum fiyat konusunda çok katı.asla indirim uygulamaz
Sakinem212 Ulaseyran ben sezaryen ücretini öğrenmek istiyorum girişe sordum doktor belirliyor dedi doktorda bana 10 gün sonra gel ona göre konuşuruz dedi.
Ulaseyran Sakinem212 sezeryana Ömer hoca yapacaksa korkmayın derim. İlk hamileliğimde sezeryan oldum. Allah’a çok şükür sıkıntı yaşamadım. Darısı 2.ci doğuma Allah’ın izniyle