Mervehorata92 Kızlar 15 haftalıgım kabızlık sorunu yaşamaya başladım kayısı yıyorum yok yıne başka ne yapabilirım sızler neler yapıyorsunuz?
Ceylankaya35 Mervehorata92 hiç sorma o bende yıllardır var bir türlü çözüm bulamadık 5 6 tane hemorid oluştu bende gitmediğim doktor kalmadı…..
Mom6545 Mervehorata92 bende vitamin ilaçları kullanmaya başladığımdan beri yaşıyorum acaba sizde kullanıyor musunuz?
mndgl_2555 Mervehorata92 pek katı şeyler tüketmemeye çalış canım ıspanak yemeği ye fazla kaçırdımı cırcır yapar 😉 denenmiştir haa bide kabak çekirdeği
Mercimekm Mervehorata92 doktorum bana yoğurt içine keten tohumu atıp ye dedi 2-3 günde bir öyle yapıyorum düzeldi kabızlığım
Mervehorata92 Ceylankaya35 zorlamak ıstemıyorum korkuyorum da ondan dolayı zaten ılac kullanamıyoruz dogal yolla cozmeye calısıyorum zor valla canım
Mervehorata92 Mom6545 evet canım d vıtamını ve b12 kullanıyorum başladım onlara sorun yaşamaya başladım 😔
Merve_boylu Mervehorata92 bende ne zaman Demir ilacına başladım kabızlığım oldu. İlacımı değiştirdim oda kabız yaptı. Ne denediysem de geçmedi kabızlık
Mervehorata92 Merve_boylu 😅 çözüm de bulamıyoruz ki hamıle olmasak hadı ılacla fln hallederız ama hamıle olunca bırsey kullanamıyoruz o kotu