20+4 üz bizde 🥰 benimde aynı şekilde günde 2-3 kere hissedebiliyorum o bile huzur veriyor çok değişik birşey 🥰 şuan daha çok uyuyorlarmış sadece 5-6 saat uyanık kalıyorlarmış onda da bazı hareketleri hissediliyor bazıları bizim hissedemiceğimiz kadar küçükmüş o şekilde okumuştum