Arkadaşlar merhaba. En son doktora 6+1’ken gittim bebeği gördük, kalp atışını dinledik. Doktorum artık 4 haftada bir geleceksin dedi. Yarın randevum var. 1 aylık bekleme bana çok zor geldi. Önceden mol gebelik geçirdim aşırı tedirginim. Kalp atışı var mı, durdu mu, gelişti mi… Haftalardır düşüne düşüne kafayı yicem. Mide bulantım yok, pek bir belirtim yok. Göğüs hassasiyetim çok vardı uykudan uyandıracak derecede o da gitti dolgunluğu kaldı. 2-3 gün öncesine kadar koltukta sızıp kalırdım dayanamazdım uykuya şimdi öyle uyku gelmesi de pek olmuyor. Arada kasıklarda batma oluyor. Doktora gitmeye de korkuyorum kötü bir şey duyarım diye 😣😣 Yiyecek ekmeği varsa gelecek dünyaya diyip kendimi rahatlatmaya çalışıyorum fakat nafile. 😞