Merhabalar 3 Aralık’ta sezeryan oldum daha kırkım çıkmadı ama hala kanamam yoğun geliyor normal mi ilk sezeryan oluşum normal doguma gore erken kesildiğini duydum ama cuma günü 4 hafta olacak hala kanamam çok yoğun geliyor normal mi normalse ne zaman kesilir