Nurss34 Benim 2 yumurtam oluşmuştu ve çatladı . Diğeri duruyor ultrosonda göründü . Adetime 8 gün var kızlar bu yumurtam da çatlar mı ?
Omay0707 Nurss34 ama doktor kontrolünde 2 yumurta gözüktüyse sadece 1 tanesi gelişir benim cuma 4 taneydi şuan 2 tanesi gelişmiş
Nurss34 bejanne00 bu ay 2 tane yumurtam oluştu biri olgunlaştı çatladı . Diğeri ise 14mm çatlamadı henüz o da çatlar mı demek istedim
Omay0707 Ben ovulasyon testiyle takip ettigimde 2 kez yumurtlamıştım digeri adete 6 gün kalaydı oda çatladı değerlendir sen çatlayabilir
Nurss34 Omay0707 niye sadece 1 tanesi gelişsin ki diğeride büyümüş ve adetime 8 gün var çatlama imkanı var geldi bana çatlayanda olmuş 1 ayda 2 kere
Omay0707 Nurss34 😂😂😂 hayır 6 7 ay ovulasyon takibi yaptım olmadı şuanda klomen kullandım 2 yumurta gelişti bakalım catlatma ignesi ile inşallah gebelik olur bu sefer
Nurss34 Omay0707 büyük olan çatladı , diğeri dün 14mm di her gün büyümesini düşünsek adete kadar çatlayabilir gibi geliyor Allah bilirde
Alparslaninannesii Nurss34 konuyla alakası yok ama ultasyon dan mi bakiyorlar yumurta çatlamış mi catlamamis mi diye geçen bir doktora gittim burdan göremem kandan anca görürüm deid şaşırdim
Nurss34 Alparslaninannesii canım alttan ultrosnla baktı . 2 yumurtam vardı diğeri Yok olmuş ve sıvı görüyorum dedi . Ama bu net bilgi olamaz tabiki ama çatladığı görünüyor dedi doktorum
Alparslaninannesii Nurss34 bilmiyorum valla bende ultrason da belli olmaz görünmez dedi kanbistemişti
Nurss34 Alparslaninannesii net olmasada oluyor . Mesela yumurta takibi yaptırıyorsun diyelim gittin doktor yumurtanı gördü , bi kaç gün sonra yine gittin diyelim yumurtan yok o zaman çatlamış oluyor . Çatlamazsa adetle atılıyor
Alparslaninannesii Nurss34 hım anladım cnm teşekkür ederim yani insan biraz anlatır hiç birşey demedi sadece kandan çatlamış dedi o kadar