Öncelikle Selamün aleyküm kızlar Bu postu açmak acaba bana ne zaman nasip diye hep gün saydım ve çok şükür o gün bügun bilenler bilir geçen sancılarım dan dolayı hastaneye gitmiştim bir türlü yazamadım telefonum bozuldu hastadede hala 1 cm açıklık olduğu için eve gonderdiler sancılarımda duzensizdi aradan 2 gün sonra yani dün gece sancılarım girip çıktı ben yine düzensiz deyip geçtim üstünde durmadım ondan sonra iyice sıklaştıgini farkettim eşimle akşam yemeğimizi yiyip çay içtikten sonra sıcak bi duşa girdim duştan sonra artık sancılarım dayanılmaz hale gelmişti bende hemen evimi sancilarim aralıklarıyla yaptığım kadarıyla toparlayıp hazırlanıp çıktım evim hastaneye çok yakın zaten hastaneye gittiğimde saat gece 02:00 di çatı muanesi yapıp 2 cm açıklık olduğunu söylediler sancılarım düzenli olduğu için direkt yatırdılar beni nstye bağladılar sancılarım çekilmez hale geldi artık dayanamıyordum hastaneyi ayağa kaldırdım o sırada ebe değişikliligi oldu ve yeni bir ebe geldi bana aşırı derecede kızdı bağırmakla bebeğine zarar verirsin bunumu istiyorsun dedi her bağırisinds ıkınma olursa bebeğin başı şişer dedi sancılarım geldiği an derin nefes almam gerektiğini söyledi ve aynen öyle yaptım her gelen sancida hiçbir şekilde bağırmadim çok derin nefes alıp verdim ve gerçekten psikolojikmen kendimi daha önce yordugumu farkettim ebem herşey çok güzel böyle devam et dedi o an saat 4:20 civarı suyum patladı hala acılmam olmamıştı ve ben çıldırmak üzereydim ondan sonra bir saat sonrasında saat oldu 5:30 ebem açıklık 3 cm dedi daha başındasin doğumun dedi ben. İyice umudumu kestim yapamıyordum artık yarım saat sonra ebem odamin önünden geçerken bebeğin hareketinin azaldığını farkedip direk yanıma geldi hemen bacaklarını aç dedi ben bacaklarımı açtığım gibi ebem şok oldu bebeğin saçı burda dedi ve bende onunla birlikte hayretler içinde kaldım yarım saat öncesinde 3 santim olan açıklığım yarım saat içinde nasıl 10 olmuştu inanamadim bana sancım gelince çok güçlü bir şekilde ikinmami söyledi aynen dediği gibi yaptım ve 3 ikinisimda beni çatala kaldırdılar çatalda iki ıkınmamla saat tam 6:30 da bebeğimin başı çıktı ve ben yeniden dünyaya gelmiş gibi oldum herşey o hızlı olduki ben hala rüyada falan olduğumu düşündüm ebeme beni cimcikle bu gerçekmi dedim oda bana bence sen beni cimcikle çünkü bende inanamadim dedi 😂😂ebem o kadar yardımcı olduki bana kizssda söylediği herşeyi harfiyen uyduğum için bi nebze rahatlamıştım iyiki Allah onu karşıma çıkardı çok minnettarım sevgi ebeme kızımın minik sesini duyar duymaz dünyalar benim oldu hemen temizleyip kucağıma koydular Allah’ım nasıl güzel bir andı rabbim herkese nasip etsin inşAllah kızlar evet doğum zor olabilir ama inanın ki sonu çok güzel kızim da bende çok şükür iyiyiz kızim şuan yanımda uyuyor seyretmeye doyamıyorum darısı hepinizin başına inşallah birde kızlar ben kızımı hep 29 Aralık’ta doğmasını istemiştim çünkü benim için çok özel bir gündü babamın doğum günü eğer kızım olursa babama en güzel hediye yi torununu haberini vericem diyordum ve o kadar içten istemişimki gerçekten öyle oldu çok uzun oldu kızlar hakkınızı helal edin 🙏🙏🥰