Gulerrrrrrrrrrrrr Eylülde doğum yapacaklar burdamı kızlar ? Benimki haş haş şuan 🥰🥰🥰 ilk hamileliğim çok heycanlıyım 😊
Hapyymami Benimde ilk hamileliğim canım sanırım 3+6 haftalık hamileyim senin ne kadar ve ağrın sızın belirtilern bar mı bide beta hcg kaç çıktı sende
Gulerrrrrrrrrrrrr 3+5 benimkide canım hafif adet olcakmışım gibi ağrılarım oluyo batma hissi filan beta 127 çıkmıştı erken verdim kan testini ben cok 😌 inşallah sıkıntısız güzel bir dönem olur bizim için