Funday35 bende de oluyor canım progestan fitilden dolayı mı acaba diyorum bende hatta pazar akşamı yine oldu baya sulu akıntıydı panikledim acile falan gitmeyi düşündüm ama pazartesi sabah zaten kontrolüm vardı diye bekledim kontroldede doktor suyu falan iyi dedi bebeğin, bizler yinede tedirgin oluyoruz her an bişey olacak korkusuyla inşallah sorun yaşamayız allaha emanet bebeklerimiz🙏