Babysharkdutdutdut ilk üç ay bittikten sonra egersizi öneriyoruz, hamile yogasıyla başlayabilirsiniz, kendinizi yormadan zorlamadan tabii , nefes egzersizi de çok önemli bu süreçte ve aktif kalmaya çalışın ama ilk üç aydan sonra:) şuan çok çok erken egzersizler için