Kızlar 27.haftamda olmama rağmen mide bulantım asla geçmiyor. Prilam kullanıyorum kullanmaya ilk başladığımda çok şükür geçti artık demiştim ama ne olduysa tekrar başladı. Uyanıyorum bulantı kahvaltı yapamıyorum, su içemiyorum. Gece yatmadan 2 tane prilam kullanıyordum şimdi sabah da almaya başladım ama yok yesem de yemesem de sürekli bir mide bulantısı halsizlik. Önerilerinizi bekliyorum lütfen yardım edin çok kötüyüm 🙏🏻🤦🏻♀️