Sedefcann08 yok canım doktorum sancın olup gelmeden alttan bakmam dedi bazen tetikleyebiliyor sanırım o yüzden bakmıyor alttan. Şuan kasıklarım ve biraz aşağısında hareket hissediyorum kasıklarımda da ara ara ağrı oluyor doğum belirtisindeki gibi ama çok ağrılı değil bende ağrısı artacak mı geçecek mi yine diye bekliyorum işte