ikicocukmeselesi Kızlarrr kızıma isim arıyorum henüz hiç hoşuma giden bir isim olmadı😂 bi fikir verin ya belki içime sinen çok hoşuma giden bir şey olurrr🥰
Zynp44 ikicocukmeselesi ben açelya koymayı düşünüyorum . Başka olarakta size güneş duru defne eylül ada elisa esila lina ahsen masal bensu miray mira olabilir
ikicocukmeselesi 110710 kızz hangi birini söyliyim yani şunu sevmedimdite birşey diyemem ama başı şule kübra elif aylin falan çekiyor🤣
Cemile24 ikicocukmeselesi bende kız bekliyorum Almila koyacağız inşallah anlamı elma gibi al yanaklı kız demek Göktürk imparatorunun kızının adıymış ve bereketin sembolüymüş
Osge01 Ben ülkü beren koyacagim.ilk zamanlarda bereni cok duymamıştım onuda cok duyar oldum .oglumun adi eymen olunca beren uyumlu olsun istedik
Deletedmom10846 ikicocukmeselesi kız olursa Asya koymayı düşünüyorum fikir olur belki size de😍 güneş de hoşuma giden isimlerden
Unzisss ikicocukmeselesi Teşekkür ederim, Rabbim hayırlı olanı nasip etsin😇 Benim için dua eder misin?🌸
Prens8prenses ikicocukmeselesi ben bugün 36+4 haftalık oldum inanır mısınız isme daha dün akşam net şekilde karar verdik çok çok kararsızdm en sonunda kızımıza Amine yüsra ismini düşündük sağlıkla gelsinler inşallah 🤗😂