Zehragniken Kızlaar bugun tam 6 haftalik olduk. 1 saat sonra doktora gidicem keseyi gorurmuyuz? Siz kacinci hafta da gördünüz keseyi ve bebeği ?
Kele-bekler1 Canım bende 6+2 de gitmiştim hem keseyi hemde kalp atışını duyduk darısı sizin başınıza olsun insallah 🤲🏻🥰Zehragniken
Ahsen34 Zehragniken 5+1 beta 6500 kese ve bebek vajınadan göründü canım. 3 ocakta ınsallah kalp atışını dınlıcez.
Selda96 Zehragniken bende dun seninle ayni durumdaydim gorucekmiyim gormiycekmiyim ici rahatliyor insanin sen 6 haftalik olmussun bile gorursun
Ahsen34 Zehragniken normal karından da göründü kese fakat sankı ıkı kese var gıbı geldı doktora. Emin olmak için alttan baktı. Tek kese ;)
ikizekiz Zehragniken görürsün inşallah canım hatta bir ihtimal minik embriyoyu da görürsün:)) insallahhh sağlıkla ilerlesin :))
KBTd Zehragniken Zehragniken keseyi görebildiniz mi? Ben 5+1de görememiştim, 6 hafta olmayı bekliyorum korkuyorum da açıkçası tekrar görememekten
Zehragniken KBTd evet 5+2 de gördüm. Yani 2 gun önce 1 hafta sonra da kalp atisini dinlemeye gideceğiz. Üzülmeyin gec dollenme olmuştur sizin ki. Ben 6 haftalik saniyodum son adet tarihime göre ama 5+2 çıktı 3 gün önce suna 5+4 olduk
KBTd Svcncmrnz peki siz karından mı gördünüz? Ben 5 haftalıkken göremedim de 6. Haftada tekrar gidicem