asilannesii Kızlar 14 aralıkta çatlatma iğnesi oldum. Öncesinde de klomen kullanmıştım. Ancak adet günüm geldiği halde adet olmadım. Testim de negatif. Adet belirtisi bile yok. Ne yapmam gerekiyor.