Kızlaaarrr daha dün şöyle ağrım oluyor böyleyim yazıp soruyordum size bugün sabah kontrolüm vardı doktor suyun çok azalmış dedi riske atamam diyip yatış verdi şuanda odada nstye bağlandım bekliyorum lavman yapıldı suni sancı vereceklermiş eğer bir gelişme olmazsa sezeryan olacakmış 🥲 dua edin de ağrısız sızısız bir şekilde atlatayım ♥️