Egelianne 17 ocak sezaryen günü aldık😊 ilk bebeğimiz haliyle değişik duygulardayım son 19 gün 36+1 iz şuan doktorum 39 da alıyor keşke daha erken olsaydı bekleyemiyorum artık😬😬 var mı aynı gün benimle sezaryene giricek 🙈
Asyaburcin Egelianne yaaa hayırlı olsunnn bizde allahın izniyle haftaya alıcaz günümüzü çok heycanliyimm sizin ağrılarınız sancılarınız var mi acaba şuanda
Suzaann Egelianne kızlar bende şuan 37+5 günlüğüm ama henüz bana doğum tarihi vermedi doktor bekliycez dedi
Koalamm Egelianne 34+6 doktorum 38+3 den önce almam diyor yani 24 ocak falan bende daha erken istiyorum
Fatosduzgun55 Egelianne bugun itibariyle 36+4 cuma gunu kontrolum var 🤭 önceki kontrolde 38+2 de 10ocak dedi ama sanki cuma günü öne cekecek gibi hissediyorum🤭
Egelianne Slnn1122 sizden öndeyim bana niye bu kadar geç veriyor ya sinir oldum doktoruma bak şimdi🤣🤣
d5glc Egelianne bende 34+6′yim. 20sinden sonra bir gün seç demişti. Yarın Sormayı düşünüyorum 17’si yapabilir mi diye🤭
kelebekimm Egelianne 22 Ocak bizim de. 35 in içindeyiz. 2. Doğum ama ilk bebekmis gibi heyecanlı ve sabırsız bekleyiş içindeyim. Hafta sayarken şimdi gün sayar oldum. 24 gün kaldı. Normal doğum istiyorum aslında. O tarihe kadar gelmezse sezeryan olacam
Artasburci kelebekimm bizimde 22 ocak Allah nasip ederse saglikli sekilde sezeryanimiz nasıl geçti anlamadım ama bu son haftalar hamile olduğumu net anladım:)
Ayseceferli Egelianne benimde 5 ocak gunum🤗simdi 37+3 gunluguz bende cok heyecanliyim arti korkuda var biraz ikinci kez sezeryan olucam qarip dugular icerisindeyim😬🙈
Gokyz123 Ayseceferli aaaa aynıyız. Biz de şuan 37+3 üz. Cuma kontrolümüz var. Bebeğin gelişimi önde gittiği için doktorum eğer sezeryan kararı verirse ben de 5 ocakta doğum düşünüyorum. Sağlıkla kucağımıza alalım inşallah 🥰🙏🏻
Cidella misirveannesi ben de öyleyim. Biz de 35+4üz. 37+0da kontrol var çatı muayenesi olacak. Ama bebek iri önden gidiyor. Çatı durumuna göre karar veririz konusruz d di. Belirsizlik beni de mahvediyor:(
iki_tospik_annesii Egelianne 10 Ocak yada 15 Ocak 😍 ikinci sezeryan olucam inşallah 🙏 35+4 haftalığım
RumeysaNur34 Egelianne sağlıkla kavuşun canım 🤲 benimde 28 ocak yada 31 ocak diye konuştuk 32 ocak olursa 38+6 da alacak ki doktorum bir aksilik çıkmazsa bir gün daha bekler şubat 1 yaparız bir gün bir gündür dedi bakalım artık 😊
Egelianne RumeysaNur34 evet ne kadar kalırsa o kadar iyi dedi banada doktorum hepimiz için hayırlısı olsun insan son günler geçmiyor işte biran önce alsın istiyor 😍 o güne kadar doğum gelir korkusuda bir yandan sarıyor 🙈😂