Canan3641 merhaba Canan hanim bende ayni sekil turkiyede tatildeykene gitmistim 6 haftalinda bos kesem vardi doktor 1 hafta snra gel dedi ama tecrubeme gore kendim aile cevrem arkadaslarim hepsi 6ci hafta kalp nasil yok dediler.. sasirdilar malesef 9 haftaya kadar bekledim bos kesem cikti ilac ile dusuk yaptirdi doktor😔 AMAAAAA ILLA sizde olacak degil cunku regl doneminde degisiklik olabilir kesen kucuk olur.. bebiss 2 gun icinde gelebilir kuzenimde 8 haftalikta kalp duydu.. tek diyecegim rabbimizden hayirlisi iste allahin izniyle kalp duyarsin🤲❤️