Smyyelf12 ayyyy ayni benim kocaam…
33.5 ile hala, erek olacak yeaaa der…
Erkek olsuun yeaaa diye yamacima gelir…
Ve cok doktor degistirdim, her doktor da kiz dedigi halde 🥲
Takma, baba olmadan anlamayacaklar…
Abimin de kizi oldu, esine belli etmese de o da cok istiyormus erkek evlat…
Simdi esime de soyledigi sey, 100 erkek evlada kizimi degismem🥰🥰🥰
Yani kucagina almadan babaligini hissetmeyecekler, bizim gibi degiller…o yuzden normal gor… kendini üzme🥰