TwinkleToess Merhaba kızlar, 11. Haftadayım göğsümün kahverengi kısmında kuruluk oluştu pul pul dökülüyor ve kaşınıyor. Aynı durumu yaşayan var mı önerileriniz nelerdir ?
Denizvegokyuzu TwinkleToess Benim de vardı nemlendir düzenli olarak ileride kuruyup çatlama yapabiliyor şimdiden hazırlıkli ol 😇👍🏻
esgun TwinkleToess benim de o haftalarda öyle bir sorunum oldu ama bütün cildim çok kuru zaten o yüzden oldu diye düşünüyorum. 15. Haftadayım hala öyle sanırım kışı geçirene kadar öyle devam edecek. Nemlendirmeye çalışın sık sık🥰