Melos12 Gebelikte jel tırnak yaptıran var mı zararlımı Kızlar internetten baktım ama tam bi açıklama göremedim
Missewos Melos12 canim tabiki yaptirabilirsin bi sakincasi yok ama gusul abdestinin gecmedigini unutma
Fasulyeninannesi1 Melos12 ben 10 haftalikken yaptirdim dugunumde bir zarari olmadi ama doktora sormakta fayda var
Cocolingo Melos12 ben sürekli kendim yapıyorum doktorum bi zararı olmadığını söyledi , bağzı jeller kötü kokabiliyor siz yinede doktorunuza danışın 🌸
Melos12 Missewos kuzum merak ettim aslında ondan yaptırdım bi kaç güne geri çıkartırırım dedim ama tırnak diplerim aşırı sızlıyor normal mı anlamadım
Melos12 Cocolingo sağol canım dün aslında yaptırdım ama tırnaklarımın dipleri aşırı sızlıyor çıkartırıcak gibiyim