Anneyim46 Rabbım gönlüne göre versin inşallah gebelik bize sürpriz oldu ben istemiyordum korunuyordum 7 yıl geçtiğinden dolayı sprem değişmesi gerekiyordu hep yara olmuştu doktor çıkardı ara ver bi 1 ay sonra takarız dedi o sırada olanlar olmuş işte hayırlısı dedik aldırmadık….