Newmom16 Kızlar 12+3 ken doktorumuz erkek olduğunu söyledi ve organını da gösterdi bize değişebilme yanılma payı olur mu dedim %90 erkek dedi. Ben hep kız ismi düşünmüştüm erkek ismi aklıma hiç fikir gelmiyor yardımcı olur musunuuuuz 🤗
Deletedmom10846 Newmom16 oğlumun ismi yavuz uras. Cinsiyetimiz henüz belli değil ama erkek olursa yağız ege düşünüyoruz😍
Zeynepp97 Newmom16 Erkek ismine karar vermenin bu kadar zor olacağını hiç düşünmezdim 😂 Bizde bu olsun diyoruz 2 gün sonra yok ya başka koyalım diyoruz , eşim Kayra koymak istiyor ben Asil istiyorum , büyükler yok çocuk Asi olur çocukla Asi diye dalga geçerler cart curt laf ediyorlar o yüzden bu işlerde valla kimseyi karıştırmamak gerekiyor çok can sıkılıyor 😂
BgmEymn Eymen Ateş 💙 🧿 Eymen’i kızımla ben koyduk, kızımın ismi Eylül, ona uyumlu olsun diye, babamızda Ateş istiyordu hep, üçümüzünde istediği oldu 🤗
Newmom16 Zeynepp97 Evet ya kız olsa ismi hazırdı 😄 Asille Asi arasında fazlaca fark var diye düşünüyorum büyüklerin işleri istemeyince bir bahane buluyorlar 🤩 Dediğin gibi en iyisi eşin ve kendin karar vereceksin. Sağlıkla büyüsünler 🙏👼🐥