12_ze Kızlar folik asit kullanmadan önce mide bulantısı yaşıyordum şimdide midem yanıyor alev almış gibi nasıl kurtulurum bundan doğal yollar ile yardımcı olursanız sevinirim 😌
Betus34 12_ze 12_ze bana doğal yollar fayda etmedi malesef rennie duo kullandım hayata döndüm çok iyi geldi doktoruna danışarak bi dene istersen
Orange-w 12_ze bende de gastrit var, az ve sık biseyler yiyorum. Doktorum artarsa diye gaviscon şurup verdi daha içmedim 6 haftalığım. Sabahları ıhlamur çayı rahatlattı biraz beni.
12_ze Soğuk süt midemi çok bulandırıyor denedim onu. Olmadı ilaç kullanıcam dayanilcak gibi değil çünkü
guzelbebegimmmmm 12_ze ıhlamur düşük sebebi değil ama diğerleri zararlı. Ihlamuru da 1-2 fincan en fazla içebiliyoruz. Doktorum öyle söylemişti