E nabızdan aynı il içinde farklı bir ilçeye kaydımı aldım . Ama uyarı verdi ayın 21 den sonraki kayıtlar yeni ayda geçer dedi . Yine de onayladım . Şuan içtiğim ilaçlarım bitti yazdıracak gerek Aceba aldırdığım ama hala sisteme geçmeyen sağlık ocağında yazarlar mı bilginiz var mı ?