Kayınbabamın adını koyucaz da adam ikinci ismi de istemiyor anam 😂 eger ikinci ismi koyarsak ikincisiyle seslenirmiş lafa bak 😅 trip de atıyor 😂 şansıma soyadı da uzun bizim. İkinci ismi koysak eşim diyor cocuk zorluk çekecek ilerde. Eşim de iki isimli cünkü.garibim hayatı boyunca hep çekmiş kendinden biliyor 🤭