38+3üm Dün sabahtan başlayan bel ve kasık agrim vardi acile gittim. Altan muaneye oldum hiç açılmam yok nst de sancı çıkmadı bel ve kasık agrim enfeksiyon dan oluyormus. İlk gebeliğim doktor ilk gebelikte 40 haftaya kadar açılma olmaya biliyor dedi, tecrübeli anneler açılma için ne yapmam gerekiyor yorum yapicak olan herkese şimdiden teşekkür ederim