Ygmrb Sat 25 kasım Yumurtlama 11-12 aralıkta gördüm 13 aralık çatlama gördüm Adetim 3 gün gecikince beta hcg 23.20 çıktı tekrar kan vermek istemedim pazartesine kadar beklemeyi düşünüyorum değer gününe göre normal midir acaba kızlar ?
Ccgdm Ygmrb değer biraz düşük çıkmış eğer adetiniz 3 gün geçtiyse ama geç döllenme olmuş olabilir tekrar kan verip değeri takip ediniz
asyaebrar Ygmrb 2 gün gecikme ile 21 olarak öğrenmiştim ben bence değeriniz düşük değil sağlıklı artıp artmadığını kontrol edin derim ben :)