Selin12- ya hayat şartları gerçekten çok zor olduğu için araştırmak zorunda kalıyorum böyle özellerde fazla para isteniyor şuanda da zaten durum biraz sıkışık özel hastaneye gidiyorum ama tahlilleri falan yaptırmıyorum ilk çocuk daha hep böyle araştırarak geçecek sanırım o kadar parayı en azından çocuğuma birşeyler alırım :)