gamzecee Kızlar 12. Haftamdayım sabah boşluğuma gelip 5 lt su bidonu kaldırdım bıraktım bişey olurmu acaba çok pişman oldum ya
Deletedmom623737 gamzecee birşey olmaz bende kaldırıyordum önemli olan 5ltrenin üzerinde agırlık kaldırmamak
ElifB08 gamzecee bir şey olmaz canım kötü düşünme.. ben hamileliğim boyunca hep ağırlık çalıştım fitness yaptım bir şey olmadı çok şükür