Merhaba kızlar daha önce lekem oluyordu progestan iğne kullandım geçti bir ay boyunca gelmedi dün sabah tekrardan gelmeye başladı hemen hastaneye doktora gittim baktı herşey yolunda dedi progestan hap verdi onu kullanıyorum benim gibi iyileşip tekrar leke gelen var mı acaba