Arkadaşlar,
Hamilelik başından beri özele gidiyorum. Kan ve tiroid testi için aile hekimine randevu alıp gittim, bekle bekle meğer benim doktor izinli. Başka doktor da yoğun diye bakmadı, perişan oldum kaç saat aç vs, onuda gittim özelde yaptırdım.
Covid aşısında da aynı durum. 5 katlı bina, çık yukarı, in aşağı sıra al vs fenalik geldi.
Beşiktaş’ta oturuyorum, burası çok yoğun ve her doktorun çok hastası var diyorlar. Hamile olduğumu bile doktor ile konuşamadım ama enabız da kadın doğuma gittiğim yazıyor.
Size sorum şu: hamilelik sürecinde ve doğum sonrası neleri takip ediyorlar?
Yinede zorlayıp gidip görsem mi doktoru?
Bebek doğunca aşı vs takibi için gerekli mi?