Birkelebek Sonunda ben de dogum hikayemi paylasiyorum. Hala ruyadayim gibi sanki. Resmen 40 haftadir tasidigim bu melegi dogurdum rabbimin izniyle bizimle artik. Gelelim hikayemize... Gebeligin son zamanlari artik zorlanir olmustum sabirsizdim ne zaman gelecek diye, son care suni sanci ile gelecekti eger 3 gun daha gelmeseydi... Tam da o aksam doktor kontrolumuz vardi nstde sancilarim gozuktu ben az az hissetsem de artik gelmeyecek diye uzuluyordum doktor nst guzel cikmis gelecek gibi duruyor ama gelmezse suni ile deneriz ama bastan uyarayim biraz mesakkatli bir dogum olacak dedi. Cunku ilk dogumun, oyle cit kirildim olmayacaksin saatler surecek bekleyeceksin guclu olacaksin dedi. Istersen suni ile yatisini yapalim ama sen bilirsin dedi. Ben coktan hazirdim ama kendi gelsin dogal dogum olsun istedim hep. 40+3 tu geleceginin sinyallerini verdiginde. Doktordan geldik evde oturuyoruz dedik gelmeye niyeti yok bizimkinin 😊 esim yatmaya gitti ben hala belde ve kasiklarda hafif sancilarimi hissediyordum sanki yeni adet olmusum ya da olmak uzereymisim gibiydi. Wcye gittim pembe kan geldi peceteye 😱 daha yeni nisanim geldi hemen olacak diye bir sey yok dedim panik yapmadim. Ama kizlar gercekten yalanci olmadigini hissettiriyor. Ben anlamam diye dusunuyordum ama en buyuk belirtisi sancilarin duzenli olmasi ve giderek siddetini arttirmasi. Sancilar gece 2 gibi geldi ben evde ufak ufak yurumelere basladim comeldim squat yaptim, dusa girdim sicak su tuttum karnima ve kasiklarima. Bunlari yapinca daha da siklasti sancilar ama dayanilirdi sadece biraz rahatsiz ediciydi. Saat 4 oldu esimi uyandirsam mi diye dusunuyorum ve asla yatamiyorum yatinca daha cok hissediyorum. Sicak suya oturdum o biraz rahatlatti cikinca esimi uyandirdim hemen firladi hadi hadi hemen gidiyoruz dedi sakinim hemen giyiniyorum dedi 😂 cok beklemis bunu duymayi canim yaa. Neyse gittik muayene oldum 05:30 da 4 cm aciklikla yatisim yapildi. Bu sirada hic yatmadim hep hareket ettim yurudum pilates topunda zipladim vs. 2 saat sonra tekrar muayene ve 6 cm oldu. Bu zamana kadar her sey cok rahatti. Sancilara dayanikliydim. Bir sonraki muayenede suyum gelmeyince patlattilar artik sancilarin artar dediler ve oyle de oldu. Doktora suni verelim mi dedi ebeler hayir spontan gelissin dedi tam benim istedigim 😄 zaten acilmalarim guzel gidiyordu. 11:30 gibi 7 cm olmustu ayaktayken her sey iyiydi de o sancilarla nst ye baglanmak tam bir cileydi tabi benim icin. Kimisi de yatarak daha az hissedermis sanciyi bu herkese gore degisir o yuzden korkmayin bebegin saglikli geldigini bilmek icin onu yapmalari lazim. Sanci geldikce nefes teknikleriyle kontrol etmeye calisin. Cidden ise yariyor. 12:30 13:00 gibi 9 cm e ulastik artik sancin geldikce ikin dediler o kisim beni biraz zorladi cunku sifir uykuyla gittim doguma. Gucum tukeniyordu. Yine de ebeler cok iyi gittigimi soyledi. Dayanamiyorum dedigim an 10 cm olmustuk 13:30 civariydi dogum masasina alindim uzun uzun ikinmak gerekiyor kizlar butun mesele burada. Dedigim gibi en cok bu zorladi beni. Eger son anda yeter cektigim diye dusunup tum gucumle ikinmasaydim sezeryana alinacaktim zaten onu bir duydum 😅 ve bir ikindim... 13:52 de bebegim dogdu 😊 tamamen dogaldi her sey. Dogum sonrasi dikislerim fazlaydi bir de bu konuda zorlandim ama yine olsa yine normali secerdim kizlar her konuda sorularinizi cevaplayabilirim simdilik bu kadar 😊
Albatros35 Birkelebek darısı bütün bekleyenlere canım. Rabbim uzun ömür versin adıyla yaşatsın size bağışlasın sağlıkla 😄🙏
mavimm Birkelebek Allah analı babalı büyütsün inşallah 💕 suyunun patlatılması açılmayı mı artıyor acaba herkesten okuduğumuz sancının daha çok arttığı son dk yapılsa olmaz mı
Dilekagrgn Birkelebek ömürlü olsun canım nefes teknikleriyle karsılayın sancıları dedin yani tam olarak nasıl sancı geldikçe derin derin mi almak mesele
Melody Geçmiş olsunn 🌸🌸 Allahım analı babalı sağlıkla mutlulukla bütün güzelliklerle büyütmeyi nasip etsin yavrunuzu🤲🏻 Bende son haftalarımdayım heran herşey olabilir okuyarak cesaret alıyorum sizlerden inşallah bende kavuştuğum zaman hayırlısı ile yazabilirim hikayemizi 🌸
Birkelebek mavimm o zaman belki dogum gecikebilirdi canim o yuzden patlattilar daha cabuk ilerledi surec acilmalar sancilar vs :) zaten hissetmedim patlattiklarini da suyun geldigini hissettim sadece