bsnrd ben 19 gün önce medarda doğum yaptım ama doktorum Musa Yılmaz ve normal doğum yaptım. Genel olarak ebeler ve hastane için fikrimi söyleyeyim. Ebeler çok ilgili, sanki kız kardeşiniz sizinle ilgileniyormuş gibi hissediyorsunuz. Doğumdan sonra odanıza geçtiğinizde de aynı şekilde sizin için ayrı hemşire bebek için ayrı hemşire sık sık kontrole geliyor. Tek memnun olmadığım yemek ve kahvaltısı pek iyi değildi özel hastane şartlarına göre ☺️ Ve kantini çok pahalı yanınızda bol miktarda su, meyve suyu atıştırmalık bişeyler hatta kettle ve anne çayı falan alabilirsiniz ben öyle yaptım çok iyi oldu.